24.02.2010



İki boncuk göz bakıyordu prenses edasıyla bana. O güzel annesi ile 25 yıl “dilek olay” çeyrek yüzyıl dostluğumuz vardı..

Şiirlerde anlatılan dokunaklı mısraları yaşıyoruz onunla beraber ..
Kimi gülerek kimi zamanda boğazımızda düğüm olup gene de bu hayata arkamıza dönmeden rakı şisesinin dibini getirerek sohbetler ediyoruz sabahlara kadar.
Ne mi konuşuyoruz. İşte bunu anlatmak en zor olanı.
İki muhabbet kuşun birbiri ile konuşması gibi , yanındayken sen birşey anlamasın kendilerine ait bir dilleri vardır..
Yalnız benim için en acı olan ne biliyormusun hatırlanması zor bir geçmişim var..
Anlatmak isterdim sana yaşamış olduğum güzel çocuksu anılarımızı ama ne yazıkki sadece hafızamda olmasını istediğim güzel anılar dolu...
Hani filmlerde seyrederiz bir anda senarist geçmişe gider aydınlatır geleceğin neden bu şekilde geliştiğini
Üç dilek verseler bana ilk dileğim bu olur.

Bana bir film seyrettirebilirmisiniz benim hakkımda bana BENİ anlatan.. !!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder